Hoe het werkt

Wil je iets kopen?
Stuur een mailtje naar
daan(at)janrot.nl

Excl. verzendkosten
verzendkosten volgens tnt

Alle shirts/rompers etc
zijn bestempeld met door mij
gemaakte stempels en bedrukt
met goede textielverf
wasbaar op 40 graden

Onregelmatig aanvullingen
Aangekondigd op mijn Blog

om alles te kunnen bekijken
zie mijn blogarchief in de zijkolom
of helemaal onderaan via oudere berichten



vrijdag 27 november 2009

Maat 86 - Wolf - VERKOCHT




Wolf

Longsleeve 
Maat 86
100% katoen
Verkocht


5 opmerkingen:

  1. O, Daan wat prachtig! Ik wil er zo graag zo een voor mijn kleinzoon, maar hij heeft zekr al maat 98 of zo. Kan dat ook? En dan wel zo prachtig rood met lange mouwen?
    Ik kan hem evt. een keer zelf ophalen als ik bij mijn schoonmoeder op bezoek ga in het verpleeghuis in Ossendrecht.

    Gonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk Gonneke. Ik kijk morgen even kijken of het shirt er nog in oranje (het is flink oranje) is of misschien is er ook een rode. Ik mail je nog wel even.
    Ik had nu een stapel allerlei gekocht en die bestempeld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ik wil deze graag voor mijn zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are ALL so great, I just LOVE your work. I'm going to post about your shop this week. Love the flower stamps...love the wolf...so much beauty here!

    BeantwoordenVerwijderen